miercuri, 5 iulie 2017

Lansare de ziua Americii. Reportaj de la fața locului...

Mihai Neamțu schimbă doar curu'. Naravu', însă, ba!

Monica Macovei și Mihai Neamțu sau cum gura bate curu'...
Sau o dovadă cît se poate de concludentă a faptului că de la Bufnița din dărîmături la Dărîmarea Americii sub Trump (volum nescris dar pentru care, n-am găsit, la repezeală, alt titlu), pentru un pupincurist fruntaș de talia lui Neamțu, e un drum foarte scurt  și unul inexistent pentru cei zdraveni la cap. Mă miră absența din sală a duhovnicului Traian Băsescu, a măicuțelor Mona Macovei și Lenuța Udrea (înlocuită de taica Teo Baconschi, țuțerul ei de odinioară, însă!) și a altor mecle ponosite din defunctul PDL (noul PNL), cu tot neamul lor cel adormit! 
În schimb, a fost prezent un cîrd format din niscaiva așa-ziși ziariști, 
cărora la noi, în Urbea X, li s-ar spune labe triste!
Amin!

Un excelent reportajde la fața locului de
Vlad Odobescu

http://www.scena9.ro/article/tablou-cu-intelectuali-asmutindu-l-pe-trump-impotriva-miorite
i

2 comentarii:

Unknown spunea...

Văd că ne inspiră Dom Vlad Odobescu!

Bogdan-Lucian Stoicescu spunea...

Mă incită, mai degrabă! Am vrut să fiu mai dur, dar mi-am pus zăbală. hehehe!

Altițe & Bibiluri

„Cred în Dumnezeu așa cum cred în răsăritul soarelui. Nu pentru că îl văd, ci pentru că văd tot ce atinge.” Clive Staples Lewis (1898-1963)