vineri, 30 iunie 2017

Mulțumiri II

Se cuvine să-i mulțumim și dragului nostru prieten de la Iași, profesorului universitar, poetului, acerbului blogger și inimosului promoter cultural, scriitorului Liviu Antonesei, care ne-a făcut surpriza să scrie despre Gazeta Cărților pe blogul domniei sale! În numărul viitor al revistei noastre veți putea citi un grupaj substanțial de poeme aparținînd dumisale. 


Gazeta cărților este o excelentă revistă editată de Biblioteca Județeană „Nicolae Iorga” din Ploiești, redactată de un mic colectiv de acolo, sub coordonarea prietenului nostru Bogdan Stoicescu, căruia îi și mulțumesc pentru expediere. Aparițiile sînt puțin în întirziere, dar în toamnă, cînd va apărea primul număr din acest an, va începe sincronizarea calendaristică. Am citit și numerele anterioare on paper, dar mă bucur că de-acum o voi putea împărtăși cu publicul meu grație ediției electronice… (Liviu Antonesei)
Aici, poate fi citită revista în format pdf…

Un comentariu:

Unknown spunea...

Cu mare drag!

Memento

Jack Nicholson 87! Chinatown   (1974) Îmi place să fac filme și nu mă simt deloc obosit din pricina asta. Sînt un tip activ căruia-i place a...